Svårt att sjunga med svullen mage!

Ni ska veta hur lätt det är att sjunga med en "mjölkmage/ laktosmage". Magen svullnar upp och gör gaaaaanska så ont. Tänk att behöva gå upp på scen då…det hände en av dom gångerna jag skulle gå upp på scen i hollywood.

 

Jag är dock lite osäker på vad det är jag känslig emot.

Mjök eller mjöl….skulle få remis till en läkare men dem verkar inte ha kommit fram eller nå.

 

Nu testar jag att äta Activia och än sålänge känns det jätte bra!

 

 

 

Natti natti på er

Kram/ Tess


Kommentarer
Postat av: Anna o

Hej spretiga lillfingret! ;)

2011-09-24 @ 20:09:38
Postat av: Fia

OJ! Vadå hur svullen blir din mage igentligen????

2011-09-25 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0