Lena PH

Som ni redan vet så ÄLSKAR jag att gå på konserter och shower och snart kommer Lena Ph ha konsert på Cirkus och det kommer jag inte missa.

 

 

Ombyggnaden pågår för fullt ute på Cirkus på Djurgården i Stockholm inför premiären med hennes show "Min Drömshow" där hon firar 25 år som artistden 29 september.

Showen kommer att spelas ”in the round” och en ny rund scen byggs mitt på parkettgolvet och nya publikplatser runt om scenen (hade gärna sjungt där). Det kommer bli en fantastisk drömresa genom hennes karriär där alla hits blandas med tolkningar av andra artisters låtar och galna överraskningar.

 

Lena slog igenom i en gul paljettkavaj med”Kärleken är evig” 1986.

Låten kom på andra plats i Melodifestivalen som sändes från Cirkus i Stockholm.

25 år senare har Lena Philipsson uppnått det mesta som går att uppnå som artist i Sverige och

den 29 september är Lena tillbaka på samma scen där allt började med sitt livs drömshow – en häpnadsväckande show där vad som helst kan hända!

 

Kika in videon här nere! Hon hade gärna fått sy mina kläder =D


Ha en underbar dag <3
Kramar/Tess

Kommentarer
Postat av: Fia

Jaaaaaag älskar Lena

2011-09-15 @ 13:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0