Gamla tidningar!

Jag satt här hemma och tänkte rensa lite på datan och insåg att jag hade lite gamla bilder då jag var "hårmodell" för tidningen Starlet! Tyvärr fick jag inte in bilderna i någon bra upplösning så dom är väldigt små. Men kanske kul att se ändå.

 

Första bilden är reklam både för klänningen jag har på mig och sen nå hår produkter.

Andra, bröllops uppsättning!

Tredje, hur man kan använda en platt tång och vilka produkter som skyddar håret.

 

Dessa bilder var mina första "betalda modell jobb". Jag älskar att stå framför kameran och tyckte detta var tok kul.

Dock är det absolut inget jag skulle kunna satsa på då jag är 162,5cm lång.

Men tur att man har bra hårkvalite och får vara med ibland ändå, hehe.





Ha en underbar dag!
Kramar /Tess

Kommentarer
Postat av: Fia

Fina bilder!

2011-09-08 @ 15:37:06
Postat av: Frida G

Titta där, du kan nog fråga matrix om du får vara med på en reklam och så fixar dom det =)

2011-09-08 @ 19:20:05
URL: http://fridagalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0