Härlig Onsdag!

Denna kväll tillbringade jag min tid med mina underbara elever på Musikhuset.

Alla är så positiva och blir duktigare för varje lektion som går.

Här nere på biilderna kan man se att mina söta elever "kluddrat" på tavlan när jag var borta och visst blev jag tok glad när jag kom tillbaka till orden " Tess är bäst" osv.


Här är min sista grupp på onsdagar och dom rockade fett med "use somebody" igen och nästa gång blir det lite Avril L med låten "Girlfriend! Kommmer blir kanon kul.

 

Natti natti på er
Kram/tess

Kommentarer
Postat av: Alva

Längtar!

2011-10-06 @ 22:37:18
Postat av: ullie

kram hoppas allt e bra o att veckan börjat bra kram

2011-10-10 @ 23:25:13
URL: http://weberskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0