Grym dag!

Idag har verkligen varit en grym dag!  Har på förmiddagen planerat massa roligt till Musikhuset med mina kära kollegor.

Nu den 18 November ska vi ha invigningsfest och då ska vi alla lärare uppträda, ska bli tok kul.

Kommer även bli flera roliga "ämnen"  för barnen att välja nästa termin, wiiiihoo.





Sen var det bara att åka hemmåt och öva lite sång på denna lediga dag.

Sart är höstlovet över och det känns kul, längtar att få jobba nästa vecka.

 

Nu ska jag fixa till mig och dra mig in mot stan för att gå på Releasefest för bandet Cinemascape.

Ha en kanon bra kväll.

 

Kramar /Tess




Kommentarer
Postat av: sanna

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Kram

2011-11-08 @ 09:01:10
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0