Veckans elev - Cajsa!

Ibland är det extra kul att vara på jobbet då man sjunger med elever som ger 100% och verkligen njuter av att sjunga .

Jag nominerar Cajsa till "Veckans elev" med motivationerna att hon alltid kommer mycket förberedd till lektionerna och övar på sina läxor/övningar och det visar verkligen resultat. Hon har fått öva på en Norah Jones låt och det är nästan läskigt hur lika deras röster är. Hon utvecklas i en attans fart och det är otroligt kul att få följa.

 

Jag tänker ofta på vilka av mina elever som kommer lyckas med sina drömmar och bli "stjärnor".  Givetvis hoppas jag att alla av dom blir det men så lätt är det inte i denna bransch. Tyvärr! Men jag lovar att alltid finnas där för dem när dom behöver stöd och inspiration. Man ska aldrig sluta drömma!!!

 

Hoppas alla får en underbar kväll, nu kommer nya elever...dax att yla!

Kramar /Tess



 


Kommentarer
Postat av: wiki

Hej Tess!



Guuud va härlig sång lärare du måste vara! Och underbart att höra att du peppar dina elever, och liksom gör sådana notiser om de som är ambitiösa för det är verkligen dessa som kommer att lyckas och gå långt! Keep up the good spirit! love

2011-11-30 @ 22:50:39
Postat av: Sara!

Roligt att du börjat med "Veckans elev" =)

2011-12-01 @ 00:35:43
Postat av: Tess Cameron

Tack wiki och sara <3

2011-12-01 @ 11:01:53
URL: http://tesscameron.blogg.se/
Postat av: Henrik

Vilket fint inlägg! Jättebra! :)

2011-12-01 @ 12:44:53
Postat av: Erik

Jag sjunger gärna med dig ;)

2012-02-12 @ 23:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0