Vad har du ätit idag?

Idag hade jag lust att göra en matdagbok. Frukosten blev två Lingongrova brödbitar med ungersk picksalami på, en kiwi, en tallrik med gröt och att dricka hederligt vatten! Önskar att jag hade haft två ägg oxå...men jag hann inte.
Började morgonen med att åka iväg till Friskis och Svettis och träna lite rumpa och lår, vilken raketstart =)

 

 

Kändes skönt att använda den nya vita hoodie tröjan och dom tajta svarta byxorna från reebok.

Jag älskar mysiga kläder så denna tröjan kommer bli nya favoriten.


Det var nästan ingen på gymmet när jag var där, misstänker att alla tränar på kvällen.

Har inte tränat på friskis sen 2008 och blev väldigt glatt chockad över att dom renoverat alla lokaler.

Nu hade dom skaffat ett helt eget rum där man kunde stretcha och träna lite med pilates bollar osv. Ska ta bilder sen och visa!

Har även dom nya tränings skorna på mig, dom var underbara att springa i.

 

Lunche: Tonfisk sallad med pasta med melon till efterätt

Middag: Kyckling sallad med pasta och vitlöksbröd

 

Sen på dagen blev det massa sång och på kvällen åkte jag iväg och dansade Streetdance.

Synd att alla kurser är slut nästa vecka =/

Utöver denna mat har jag ätit två bananer, två kiwis, två kvällsmackor och som snacks vid tvn har jag ätit torkade plommon.

 

 

Natti Natti /Tess

 


Kommentarer
Postat av: Dessi!

Tack så mycket:) händer det något roligt i helgen?:) kram

2011-05-20 @ 10:44:41
URL: http://dezirees.blogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv. Åh tack så jättemycket! Vad glad jag blir :D

2011-05-20 @ 17:29:03
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Tess

Dessi:



Idag finns det inga spec planer förutom att träffa lite vänner ute ikväll och imorgon jobbar jag hela dagen och på kvällen ska jag iväg på dans rep med tjejgruppen jag är inhoppare till. Har du några roliga planer? Kram



Lisa: =D

2011-05-21 @ 14:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0