Miss Universum för en dag!

Detta var ingen vanlig dag för detta var Tess Miss Universum dag!

 

När jag var liten drömde jag precis som alla andra små tjejer om att få vara en vacker prinsessa.

Just denna dag är den dagen jag kommit närmst den känslan utanför fantasins värld.

 

Jag hade blivit vald att spela Miss Universum i en Telenor reklam.

Det skulle handla om en stackars tjej som blir dumpad över telefon av sin kille och hon blir förkrossad och tok gråter på sitt kontor. Då ska helt plötsligt Miss Universum komma in och ge henne tröstande blommor…. eeehh ja så var det!

 

Resultatet av reklamen har jag inte sett då även den bara visades på Norsk Tv.

 

Här är lite bilder:

 

 

 

Här fixar stylisten med mitt hår:

 

 

 

Om man tycker att det verkar kul att vara statist eller skådespelare i en reklamfilm  kan man bli medlem på Statist.se eller stagepool.se. Där kan man lägga upp sitt cv, bilder , söka artist jobb osv.

 

Kram /Tess

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg!!!

2011-05-14 @ 01:59:02
Postat av: cajsa

Svar: Dessamma <3

2011-05-14 @ 19:57:18
URL: http://caiza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0