Mer sponsring från Reebok!

Även denna dag blev jag för omväxlings skull super glad när brevbäraren kom.
Det var bara att ta på sig jackan och springa ner till Posten med avin och hämta ut det nya Reebok paketet =)

Denna gång blev det 3 par skor, 2 byxor, 1 jacka, 3 tröjor, 1 linne, 1 sport bh och en liten mini byxa som även ser ut som en kjol. Mest av allt gillade jag dom gröna City Jam skorna. Satte på mig dem direkt när jag skulle iväg på dansen.


Här får ni ser bilder på alla underbara prylar!
Skriver ut namnen på allt så ni lätt kan hitta produkterna ni vill köpa nå.

Reebok - City Jam 2010                                                          Reebok - Tempo Flex II

Reebok - DMXRIDE Reefun Mid                                          Reebok - Regulat fit (LL FZ Hoody white)

Reebok - Slim fit (script hoodie white)                                 Reebok - Jacket (EV woven JKT Purple skill)

Reebok - Sport bh                                                                   Reebok -skirt ( Otm-r skirt black)

Tröja (Script ss white-indi)                    Linne, slim fit (Script tank indian m)       Pants (CF reg capri black)

Pants, slim fit (CF Capri Gravel F10-R/Bla)

 

 

Imorgon ska jag iväg och gymma för första gången på Friskis och Svettis!
Känns så skönt att äntligen ha bra kläder att träna i, plus att dom är snygga!!!

Trevlig kväll på er alla!

Kram/Tess

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Snygga saker

2011-05-21 @ 14:13:57
Postat av: Tess Cameron

Tack!

2011-05-24 @ 16:41:08
URL: http://tesscameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0