Matrix + Tess = Sant

Nu när jag ska vara med i denna tävling i Hollywood så har jag fått företag som vill synas tillsammans med mig och därför sponsrar mig med massa produkter osv. Matrix är en av dom och JAG ÄLSKAR MATRIX!!!!!

 

Det är viktigt att ha bra produkter om man vill att snyggt och friskt hår.

Jag som tex plattar, lockar, sliter och drar i mitt hår väldigt mycket märkte direkt att "Matrix Sleek look Schampo, Balsam osv" har fått mitt hår att hålla sig jätte fint. Eller vad tycker ni?

 

Gå in här, kika oh beställ:

http://matrix.com/

 

Jag rekommenderar ALLA att använda detta:

 

Sleek look:                                                                                Alla produkterna

 

- Schampo

- Balsam

- inpackning

- Värmeskydd

- Glans droppar

 

Matrix Styling produkter "Designe pulse".                            Matrix Hårspray och Mousse Vavoom                     

- Go big ( extra strong hold mousse)                                      - Freesing Spray
- Loosely Defined ( texture creme)                                         - Volume racines
- Thermo Glide ( Express Blowout Creme)
- Mix in Shine (Brilliant Serum)

 

 

Både jag och min sambo har ordentliga kalufser. Kan ni se att han snor av mitt schampo? ;)


Kram/ Tess

Kommentarer
Postat av: Nadine

jag älskar oxå matrix, dom är grymma =)

Du har jätte fint hår <3

2011-05-13 @ 02:26:39
Postat av: Anonym

Är det ditt riktiga hår?

2011-05-13 @ 02:40:53
Postat av: Paula

Fan tess... GE MIG DITT HÅR!!! :-D du är som hon i trassel :-) sååå fint :-) guldlock

2011-05-16 @ 12:25:33
URL: http://lyftdittliv.nu
Postat av: Tess

Ååååååh va du är söt Paula! Jag blir så glad =D

Ge mig hela dig, du är juh världens snyggaste <3

2011-05-17 @ 17:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0