Keno-reklam!

Har ni sett reklam filmen med Keno där det är ett par som gör knasiga saker? Dansar tango under en bro? Ligger på en filt och spelar gitarr mitt inne i stan? Äter frukost mitt i natten på en stängd restaurang?

 

Det finns en scen där dom sitter med på ett spinnigs pass längst bak och matar varandra med korv. Jag är iaf en av tjejerna som cyklar där. Plus att dom sen gjorde en middags scen då jag fick byta om till en svat tajt klänning, sätt upp håret och spela "snobb", haha.

 

Mycket roliga människor och dom bjöd på god frukost, lunch och fika.

 

Sminkbordet:                                                                             Gott gott:

"Låssas svett"                               Instruktören:                                Mina medpsleare:
Den nya frisyren:                                                   Tjusiga skor:
Vi tjejer:                                       Jag:                                             Tjejerna:
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0