Härlig början på måndagen!

Veckan började verkligen kanon bra!

Lite sovmorgon, härlig frukost och sen iväg på Simons Jazz på DansCenters lunch träning.

 

Igentligen är den klassen lite för avancerad för mig, men jag älskar när det går fort och att det är en utmaning.  Plus att det märks att man blir snabbt bättra av att presser sig själv.

Imorgon kväll blir det dock lite lugnare med Afrikansk dans och kanske lite Street Jazz på lättare nivå.

 

Nu blir det sång! Öva öva öva!!! Ingen vila ingen ro.

"Chansen gynnar endast den väl förberedda" brukar min mamma påminna mig om...så sant.

 

Deras fik är jätte mysigt:

Denna sal dansade vi i idag, stor och fin:


Kram/ Tess

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill dansa där! Verkar grymt! kan du inte lägga upp videoklipp osv från danslektionerna?



Kram

/sara

2011-05-13 @ 02:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0