Gårdagens spelning!

 

Här kommer lite biler på gårdagens spelning.

Jag skrev lite fel när jag skrev att båda killarna kom ifrån bandet Impulsia.

Uno (kort hår) spelar i Impulisa men Pontus (långt hår) spelar med Hammerfall och förut The Poodels.

 

Igentligen hade vi planerat att spela 3 låtar under kvällen men vi körde bara en då hela festen blev så himl sen och våra andra låtar skulle spelas någon gång efter kl 1 på natten.

Men vi hade mycket kul ändå, för med rätt sällskap kan det aldrig bli fel.

 

Så här glammigt ser det ut när man övar innan:

 

 

 

Sound check!

Det blåste så mycket att jag hade svårt sjunga pga att mitt hår hela tiden yrde framför ansiktet som en galen tornardo.

Vart har man hårtofsen när man behöver den, haha.

 

 

 

Då själva uppträdandet var det så himla kallt att jag inte klarade av att ta av mig jackan!

Uno hade en ide att vi skulle ha solglas ögon på oss för det passade till låten. så jag och Pontus nappade på hans ide.

 

 

 

 

Efter blev det super god middag.

 

 

 

 

Kram /Tess

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Uno

Hej Tess!! Ser ju fint ut med alla bilder. Nästa gång styr vi upp lite mera med videoinspelning. Flre, under och efter giget!! Tack åter igen för att Du tog Dig tid!

2011-05-07 @ 23:58:41
URL: http://www.impulsmusic.com
Postat av: Tess

Självklart Uno!!!

Hela kvällen var jätte trevligt trots att den inte blev helt som vi planerat. Nästa gång är vi huvudakten, ellerhur...=)

2011-05-08 @ 04:13:47
Postat av: Uno

Det kan Du hajja Tess Cameron!!!

2011-05-09 @ 23:30:49
URL: http://www.impulsmusic.com
Postat av: Sara

=D

2011-05-13 @ 02:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0