Casting imorgon x2!

Dom ringde just från två olika reklam byråerna och vill ha mig på casting imorgon kl 09.00 och 10.45 först för en komedi serie och sen till en tugummi reklam.

 

Jag sökte som "avancerad statist" till tugummi reklamen men min roll ska tydligen MJÖLKA EN KO!!!!

Hahaha, bäst att ta med allergi tabletterna om man får denna roll. Bra betalt så jag klagar inte.

Beskrivningen man fick inför castingen var :

 

- Kom naturligt vackert sminkad

- Lantliga kläder. Typ jeanse och t-shirt eller rutig skjorta.

- Stort fluffigt hår

 

Så jag hoppas dom tycker att jag är tjusig på komedi castingen när jag kommer med mitt lantliga utseende, haha! Jag ska bara presentera mig själv inför en jury och sen improvisera en produktrecension kring en av Philips många "On the Go" -produkter. Spännande!!!

 

Kram/ Tess



ko




Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till!

2011-05-13 @ 02:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0