Boot Camp!

Då var man hemma efter en helg i Kalmar på WCOPA Boot Camp!

Har träffat så många underbara och begåvade människor.

 

När vi var där fick uppträda för varandra, öva sång osv.

Dansarna fick öva på sina danser och sedan lära in en koreografi.

Satt med och kikade ett tag och blev såååå inspirerad, dom var grymma <3

Det sprätte i hela kroppen, jag ville hoppa upp skaka på stjärten jag oxå…men jag hoppade över det då jag inte ville förstöra, hahha.

 

Här har vi mig glad och galen ståendes på 2 små statyer:

Galet begåvade Dansaren Elin:                                            Multi talangen Johnny på sång, dans och teater:

 

Coola och begåvade dansaren Susanna:

Dessa härliga människor plus en till tjej som heter Sofie (sångerska) lärde jag känna allra bäst då vi bilade tillsammans till och från Kalmar. Nu ska vi ladda batterierna och köra hårt nät vi kommer till Hollywood. Vi fick schemat för alla 9e dagarna och som det ser ut ni är det fullproppat med föreläsningar, tävlingar osv...men det kommer finnas tid att klämma in ett och annat möte eller rundtur när man är där. LÄNGTAR!!!!

 

Elins dans solo fick mig typ att börja gråta...så imponerande...hon hoppade, stutsade, flög, var på golvet, i luften...det kändes som att hennes lilla kropp inte hade nå gränser för vad den kunde göra.

 

Susanne (Sanna) gjorde värsta coola street dansen och började dansen med häftiga robot rörelser som blandades med mjuka och blev en fantastisk blandning. Sen blev det waaking, hip hop och gud vet vilka stilar som inte var med i den, snacka om mångsidig =D

 

Natti natti på er alla.

Kram /Tess


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar helg med dig å gänget!

Nu åker vi å tar hollywood med storm :D

Du e grym du tjejen!

2011-06-19 @ 23:19:04
Postat av: Elin Örneholm

Underbar helg med dig å gänget!

Nu åker vi å tar hollywood med storm :D

Du e grym du tjejen!

2011-06-19 @ 23:20:40
URL: http://elinorneholm.blogspot.com/
Postat av: Carro

Låter som om du hade det urbra! =)

2011-06-20 @ 20:59:05
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0