Walk of fame!

När vi fick lite ledigt så drog vi iväg till Walk of fame och andra turist ställen.

Älskade värmen men hade inbillar mig att Hollywood /LA skulle innebära  mer glamour, men besvikelsen försvann fort.

 

Tess Cameron

 

Ett härligt gäng i LA:

 

Vi åt middag på The Grill som låg på Walk of Fame, super god mat hade dom.

 

Min utsökta hamburgare med frukt istället för pommes.    Underbara Malin fixade förstärkning på mina naglar innan jag                                                                                                             åkte och jag blev såååå nöjd! Malin är bäst, utan protest =D

 

Smaklig måltid!

 

Kram/Tess

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0