Hollywood, min resa!

Kära vänner, förlåt att jag inte hunnit skriva på så länge.

Det hände så mycket saker hela dagarna att man knappt hann sätta sig vid datan.

 

Här kommer lite bilder från våran första dag / påvägen dit:

 

Såhär såg det ut när vi var på arlanda, galna poser till höger med dansarna.

 

På flygplanet:

 

Här har vi hotellet, trevlig syn att komma fram till =)

 

Här är cv,t, visitkorten osv som jag hade med mig!

 

När vi kom fram hade vi vart på resande fot i 23 timmar så vi var tok trötta och gick och la oss på en gång.

Dagen efter ska skulle vi upp tidigt och gå på massa föreläsningar, spännande!

 

I´ll be back!

 

Kram/Tess

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0