7 dagar - sen Hollywood!

Gaaaaaah om några timmar är det bara 7 dagar kvar tills jag åker till Hollywood.

Jag är nervös….glad…spänd….lycklig…rädd …allt på en gång. Denna dag blev nästan exakt som gårdagen.

Började med att sola, gymma och sen massa sångövningar.

 

Tänkte även visa lite bilder jag och min sambo tog i förrgår. Hans nya hobby är att fotografera och det kan ju inte passa bättre då jag är en riktigt "linslus" och älskar att stå framför kameran. Vi ställde upp blixtar i vardagsrummet och körde.

 

 

Så här blev resultatet:

 

 

Hoppas ni gillar dom nya bilderna. Och jag vill tacka min underbara pojkvän som fotograferade mig <3

Natti natti och Kram

/Tess


Kommentarer
Postat av: nathalia

åh vad fina dom blev, vad duktiga ni är!!!!!!!! Och lycka till i hollywood!!!! nu åker jag till gotland, men när du är hemkommen från utlandet så vill vi superdupergärna ses!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kramar Nathalia

2011-07-08 @ 08:30:58
Postat av: M E R E I

- SÅ SNYGG!

2011-07-08 @ 19:10:15
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Christina

Tack så mycket för din kommentar på min blogg!! Hon är speciell lilla Mira :) Supersnygga bilder ni har tagit!! Lycka till i Hollywood förresten, du sjunger verkligen fantastiskt :)

2011-07-09 @ 19:54:47
URL: http://scenbloggen.com/christina
Postat av: Elin

Åh, vilka fina bilder! :)

2011-07-18 @ 17:41:47
URL: http://elinnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0