Vad är din dröm?

Någon gång har vi väll alla fått frågorna: ”Vad är din dröm? Vad vill du jobba med? Vad vill du göra med ditt liv? Vad brinner du för?”  Jag minns hur förvirrade mina vänner varit under skoltiden medans allt sånt alltid varit klasklart för mig. Jag har aldrig drömt eller ens funderat på något annat än sång och musiken.


Vid 12 års ålder upptäckt jag att jag kunde sjunga och det öppnade upp en helt ny värld för mig.
Började Musikklass 7-9.an och sedan Sång/Musikal-linje på gymnasiet och efter studenten bar det direkt av till Kulturamas 3åriga ”afroamerikanska Rock/Pop/Soul-Jazz vuxenutbildning” där man pluggade till ”Yrkes sångerska/Artist”.

Man kan nog säga att jag är pappas lilla filcka i detta fall då jag följer hans karriär val iställe för mammas. Musikintresset har alltid funnits hemma och varit en stor del av min uppväxt.

Nu förtiden är det svårt att kunna jobba med musiken på heltid och samtidigt kunna försörja sig.
Men allt går om man verkligen vill, det kräver dock "Blod, svett och tårar"...och en hel del tur!




Kram / Tess




Kommentarer
Postat av: Melissa

gud vad bra det blev tess ^^



visste inte at du fortsatte göra klart den då jag såg att den redan var klar? man kan ju fixa nadra saker också. men jag tycker den ser rätt så bra ut :)

2009-09-26 @ 23:27:32
URL: http://darkeyed.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack sööööööööta du =)

Men det va inet jag som fixade resten det va henke.

Jag e juh totalt super dålig på att fixa med htlm koder som du vet. Jag säger till direkt om d e nå små pill som ska fixas=)



Hur har din helg varit?

Kramar

2009-09-27 @ 13:22:46
Postat av: paulina

baby du e så grym! =D puss puss

2009-09-27 @ 22:22:25
URL: http://blacksundays.blogg.se/
Postat av: t2

bra jobbat.. palla dig in till stan snart nu så vi kan ses o latja lite!!! puss hjärtat

2009-10-15 @ 14:52:35
URL: http://funkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0