Såg en stjärna falla!

I Lördags hälsade jag på Jonas i studion och lyssna på hans nya låtar som självklart var yber musikaliska och fantastiska.  
Jag kan stolt säga att Jonas är den absolut bästa gitarristen jag någonsin träffat och han sjunger med sånna känslor och ärlighet att jag blir på gränsen till tårar.


Han förtjänar att sitta i Bagges studion och jag hoppas med hela mitt hjärta att hans platta kommer sälja guld när den är klar.


Me and Jonas                                                                          In Bagges studio

Första gången jag hörde honom sjunga reste sig alla håren på min kropp och jag rös av njutning ända in i hjärtat.
Det är sällan jag kan känner så när folk sjunger då jag är galet kritisk.

När det var dags att åka hem på kvällen såg jag för första gången i mitt liv en stjärna falla... jag stängde ögonen och önskade.

"Dont Stop Believing"


Kommentarer
Postat av: sara

Vad bra han är på att sjunga:D

2009-10-26 @ 11:10:10
URL: http://sjungsara.blogg.se/
Postat av: Tess

Javisst är han bra =)

2009-10-26 @ 22:45:40
Postat av: cajsa

Super bra är han! :D

2011-05-02 @ 23:50:13
URL: http://caiza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0