Hollywood Reunion!

Min helg har varit toppen!

Jag åkte till Göteborg för att träffa några av vännerna jag lärt känna på WCOPA tävlingen i Hollywood.

Vi hade en liten reunion men tyvärr så kunde inte alla från sverige och norge komma. Men vi blev iaf 10 st.

 

Måste oxå säga att Katene (tävlade som skådespelare) är den bästa värden jag någonsin träffat.

Han lagade super god mat och undehöll oss hela helgen. TACK KATENE !!!!



janilee, daniel och jag
Sara och jag                                                          Noelle and me
Katene and friends                                                 Elin

Saknar dom alla jätte mycket!

Vänner är livet <3

 

Puss /Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0