Trevlig Audition!

Audtion idag var riktigt trevlig. Träffade min gamla glasskamrat Maja från Kulturama och skolkamrat  Richard från gymnasiet ( vi gick musikal). Till slut börjar man nästan känna igen alla när man är på audition, spec om man är inom samma åldersgrupp osv.

 

Nu ska jag berätta om själva audition och hur det gick.

Sången gick väldigt bra men dom ville TYDLIGEN att man skulle vara proffsdansare oxå….vet inte riktigt varför dom tog dit mig då?! Vi skulle improvisera en dans och det gick inte lika bra, men inte katastrof iaf, hehehe.

Dom var 4 st som satt i juryn och alla var super snälla. Blev inte speciellt nervös utan kunde till och med vara lite rolig vilket man såg att dom uppskattade.

 

Vad tror jag: Jag tror inte att det blir något med denna Pop grupp då man måste vara så bra på att dansa.

Men man vet aldrig 100%

 

Här sitter vi och väntar på att få gå in och sjunga för den lilla juryn:

 

Vi var inte många som var inbjudna som ni ser!                 På tunnelbanan på väg hem.

 

 

Vi var på Kristinebergs Hotell:

 

 

Vi får svar någon gång nästa vecka.

 

Kram/Tess

 

 


Kommentarer
Postat av: Johan

Lycka till!

2011-05-17 @ 19:08:55
URL: http://kanard.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack Johan =)

2011-05-18 @ 22:05:07
Postat av: Sara

Har du fått något svar om du får vara med i gruppen eller inte?

2011-05-21 @ 14:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0