Kodak - sponsring!

Onsdag...dagarna går så fort!!!

Igentligen tänkte jag dansa nu på kvällen men gårdagens Streetdance satte verkligen sina spår och jag är riktigt trött i kroppen. Lika bra att vila upp sig idag och köra 100% imorgon igen.

Ett litet roligt bevis på hur utmattad jag var efter dans är denna lilla dialog:

 

 

Tess: - Jag har ont i bakbenen.

Henrik: - Bakbenen...?

 

 

 

Jag tog dock en lång härlig promenad och andades in vår luften och njöt av solen.

Kondition är både viktigt för ens välmående och sången.

Ju bättre ens kondis är desto mer kan man röra sig på scen utan att dö av ett astmaanfall.

 

Sen har jag fixat saker inför resan till Hollywood, kikat med flygbiljetter, pratat med Kodak som är intresserade av att sponsra mig med den "Kodak Mini Video Camera".

 

 

Det är en mini mini kamera som är lika liten som ett kreditkort, perfekt att ha med sig när man inte kan springa runt med så mycket saker på tävlingen. Me like!!!

 

Kram/Tess



Kommentarer
Postat av: Nadine

yeah grattis =) you go girl

2011-05-13 @ 02:30:11
Postat av: nadine

Grattis =) You go girl

2011-05-13 @ 02:30:49
Postat av: Anonym

Glömmer du att strecha eller? Då ska man inte få träningsvärk har jag hört. Men what do i know ....



Kul med kameran. Hoppas den rockar

2011-05-13 @ 02:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0