Coca Cola light reklaminspelning!

En av dom roligaste reklamerna jag varit med i var Coca Cola light / Sex and the City reklamen/trailern.

Den visades på bio innan Sex and the City nr. 2 och innan serien visades på tv.

 

När jag och min kompis Lina satt på bion för att se just Sex and the City filmen skrämde jag hela salongen när jag ropar "DET DÄR ÄR JAG!" och pekar på tjejen längst till vänster vars huvud inte syns då dom klippt oss från hakan och ner.

 

Vi skulle föreställa tre av dom fyra Sex and the City-tjejerna, Carrie, Charlotte och Samantha.

Jag skulle vara Carrie med mitt hår så jag trodde med glädje att jag skulle få mest betalt då hon är huvudpersonen i serien....men ack vad fel....det var Samantha som skulle vara "frontfiguren"....typiskt, hahaha.

 

Hela inspelningen tog ca 5-6h och man gick därifrån 5-6000kr rikare.

Såhär blev resultatet:

 

 

 

 

Här är lite backstagebilder:

 

 

I sminklogen:

 

Kram/ Tess

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Coooooooolt jag såg den här reklamen flera gånger :D

2011-05-13 @ 02:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0