Senaste plåtningen!

Något man bör ha när man jobbar med musik är bra eller coola bilder på sig själv till hemsidor, visitkort osv.

Denna gång jag var i en studio var pga min vän Sarah Amira som ville ha nya bilder till sin hemsida och frågade mig om jag kunde stå modell. Jag älskar att bli fotograferad och tvekade inte en sekund och fick lära känna hennes vän fotografen Didrik Tessier.

 

Det var en jätte kul kväll ,trots att Sarah Amira nästan somnade på soffan av utmattning.

Vi tog oss aldrig tid att gå och äta middag så vi var hungriga som vargar när allt var klart.

Så kan det bli om man jobbar hårt.

 


Didriks Hemsida:

www.didriktessier.com

 

Sarah Amiras Hemsida:

www.s-chatty.com/

 

Här är lite "backstage" bilder på fotograferingen:

Resultatet på bilderna ser ni nedan!


"Vogue"


Kommentarer
Postat av: Filip

Du är rätt snygg du

2011-05-13 @ 02:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0