I´m going to Hollywood!

 

 

 

World Championship of Performing Arts är världens största talang tävling i Hollywood/ LA 15-24 Juli.

Det är ca: 75 000 personer som söker från hela världens och ett fåtal från varje land får medverka.

 

Det är en dröm samt en enorm chans till en internationell karriär då

Hollywoods/USAs störta agenter, managers, skivbolags

representanter ,designers osv kommer att befinna sig på plats.

 

Jag är en av dom som blivit uttagna på sång från sverige,känns super spännande och jag är jätte glad!

Allt kommer visas på Live Web så ni kan följa mig även där men givetvis uppdateras bloggen regelbundet.

 

VI kommer bo på ett jätte lyxigt hotell i LA som heter "The Westin Bonaventure Hotel & Suites".

Här ser ni den fantastiska byggnaden:

 

 

 

 

 

Ni kommer få mera detaljer om tävlingen och mina planer senare men nu är det dax att sova.

Hoppas ni alla sover gott och drömmer fina drömmar

 

Natti natti

/Tess

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Henrik

Kollade upp det där hotellet och det verkar ju vara apdyrt. Härligt. :)

2011-05-08 @ 21:21:03
Postat av: Anna Olsson

Skitkul Tess! Ska bli jättespännande att höra mer när du kan berätta detaljer och så.

Kram/Anna

2011-05-09 @ 18:34:21
Postat av: Tess

Anna: Detaljer kommer snart =D Massa Kramar



Henrik: Ja det kommer bli coolt <3

2011-05-09 @ 23:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0