Casting svar!

Dom som hade mig på casting för tugummi reklamen förra veckan hörde av sig idag och frågade ifall jag kunde tänka mig att ta en statist roll och springa runt en midsommarstång iklädd bara löv!!!

Det vanligaste statist arvodet man får när man är statist  är 999kr.

 

Självklart skulle löven bara täcka mindre delar av brösten och könet!

KOM IGEN!!! Huvudrollen som skulle ha samma "kläder" får 7000kr….inte tänker jag då stå bakom och stutsa runt för bara 999kr.

 

Sätt på mig en klänning och det hade varit hur lugnt som helst.

Men det är en annan sak när det blir "nakenhet" med i bilden….ordagrant!

Vissa säger att man inte kan vara kräsen när man vill lyckas…men detta är något jag inte vill göra. Skulle kännas otroligt obekvämt och inte värt pengarna.

 

Men så är det ibland, man får erbjudanden som inte känns rätt och då ska man inte ta dom.

 

Kram/Tess

Kommentarer
Postat av: Nadine

kul att höra om hur det är för er "artsister" att gå på castings osv.

gillar din blogg <3

2011-05-13 @ 02:31:47
Postat av: Anonym

Äääääääh nä skit i sånna jobb. Det kommer gå as nice för dig i framtiden ändå ;)

2011-05-13 @ 02:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0