Audition imorgon!

Idag fick jag reda på att jag är inbjuden på en audition för ett Pop-project redan imorgon!

Jag har tokstressat för att lära mig 2 låtar som man MÅSTE sjunga!

 

Lady Gaga - Born this way

Kylie M - Higher

 

Det är ett tysktbolag som heter Ame-Media som ska sätta ihop ett "Pop-project", där dom vill ha 3 personer som sjunger och dansar till glada hit låtar.

 

Så imorgon ska jag som sagt sjunga deras 2 valda låtar, sen en egen vald och sen göra en improviserad dans.

Jag tycker det känns lite små jobbigt då jag inte haft så mycket tid att förbereda mig, men jag får göra mitt bäst trots situationen och njuta av tillfället.

www.ame-media.de




Kram/Tess


Kommentarer
Postat av: loppan

Det kommer gå sååå bra!!! KRAM lycka till!!

2011-05-17 @ 07:47:10
Postat av: Tess

Tack Loppan <3 <3 <3

2011-05-21 @ 14:15:18
Postat av: Emma

Älskar låten higher! :)

2011-05-27 @ 19:37:01
URL: http://flowerkatt.blogg.se/
Postat av: Emma

älskar också att sjunga!! love att sjunga

2011-05-27 @ 19:37:51
URL: http://flowerkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0