Öppet hus på Musikhuset!

Ikväll var det öppet hus på Musikhuset i Åkersberga som jag ska börja jobba på till hösten.

Vi visade blider på hur lokalerna kommer se ut efter ombyggnaden, barnen fick testa att sjunga, spela gitarr, trummor, bas och stå på scen. Känns som en lyckad kväll!

 

Lärare på sång, piano och låtskrivar delen:

Musikhusets lärare. Jag längst ner till höger:


Här kunde man testa spela trummor!                                    Här är ett tjej band på scenen och spelar lite.

 

 

Senare kom det mycket mer folk Men jag blev tvungen att gå tidigare då jag måste packa inför "Peace and love" -festivalen som börjar imorgon. Ska bli jätte kul att åka iväg på Festival och bli lite inspirerad innan Hollywood resan.

Ser mycket fram emot att se Bob Dylan och Journey <3

 

Natti natti på er alla

Kram/Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0