Blandar nytta med nöje!

Dagen började riktigt bra. Jag och sambon la oss nere vid stranden och njöt av vädret. Äntligen kunde man sola, vill verkligen hinna bli lite brun då jag inte vill se ut som en blek finnig fis på scenen i Hollywood!

Trodde acne skuller försvinna efter tonåren men NÄÄÄ DÅ...snart är jman 28 och har aldrig helt 100% ren hy. *snyft*.

 

Sen efter lunchen drog jag till gymmet och övade lite kondition igen.

Blev galet trött idag och har dessutom redan fått träningvärk på framsida lår och uppe vid revbenen =/  Ja...revbenen...och nej jag ramlade inte över maskinen som man kan tro då jag har ont där, hahah.

Precis innan middan övade jag på massa sångskalor, spec klassisk då det är bra för min röst. Jag skrämde säkert många grannar på kuppen, hahah.  Sen satte jag på bakgrunderna till låtarna jag ska tävla med och övade som en tok.

 

 

 

Jag älskar bio och just denna kväll blev det en spontan bio vid 21.30. Det blev "Super 8" och jag tycker den var helt okej. Underhållande och mycket som hände,sånt gillar jag... dock verkade inte mitt sällskap vara lika nöjda som jag tyvärr.

Jag rekomenderar den iaf, så det så!

 

 

Natti natti och kram

/Tess


Kommentarer
Postat av: LIENE

Äntligen är det fint väder igen ja:)

2011-07-07 @ 07:44:15
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Eleena :)

allt bra ? :)

2011-07-07 @ 17:28:32
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0